fbpx

איזורי המשלוחים כרגע הם: בני ברק, אלעד. פ"ת. כפר חב"ד. גבעת זאב. קרית יערים. בית שמש. ביתר. ירושלים בשכונות- נוה יעקב. פסגת זאב. גבעה צרפתית. רמת שלמה. סנהדריה/רמת אשכול. גוש 80. רוממה. מטרסדוף/סורוצקין. רמת שלמה. רמות. קרית משה. גבעת שאול. הר נוף. בית הכרם. בית וגן. רמת שרת. קרית יובל. קרית מנחם. שערי חסד. רחביה. משכנות האומה. גילה *יתכנו קצת עיכובים באספקה*

תקנון ותנאי שימוש

כללי
האתר משמש כחנות למכירת פריטים והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה.
לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות למייל mamelinashoes@gmail.com או בטלפון 050-2888511

כל המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין.
יודגש כי האתר אינו מתחייב להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הנעליים שתמונותיהם מופיעות באתר.
הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי).
אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא חובת הודעה מוקדמת על כך.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
1. האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).
2. בידי המזמינה (ולא הנמענת) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

* ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר יגרור חיוב של 5% בהתאם לסעיף ״זיכוי כספי״.

* הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ואו שריטות – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא תזוכה המזמינה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).
את הפריט ניתן להחזיר לחנות ברח׳ קהלות יעקב 60 בני ברק – בתיאום מראש
או לשלוח בדואר רשום בתוך 2 ימי עסקים – במקביל לשלוח אלינו את טופס דואר רשום עם מספר המעקב. לאחר שהפריט יגיע אלינו ינתן אפשרות להחזר כספי או זיכוי בחנות.
* החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזר.
* ניתן להחזיר את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – תוך 14 יום מקבלתו.

3. בזיכוי כספי לא יתקבל החזר על עלות מחיר המשלוח – מחיר המשלוח ינוכה מהסכום גם במידה וקיבלתם משלוח חינם
4. לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

5. החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש”ח. 

6. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
7. מוצרים שנמכרו בהנחה או מבצע ניתן להחזיר בתוך 3 ימים – אך לא יתקבל החזר כספי אלא זיכוי בחנות בלבד.


משלוח

1. אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת באמצעות חברות שליחויות או באמצעות דואר רשום, במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה.

2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחרה הלקוחה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
3. במשלוחים באמצעות שליחים יבוצע תיאום מראש, טרם מסירת ההזמנה. החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח את ההזמנות תוך 3 ימים ליעד המבוקש.
4.ההזמנות ישלחו באמצעות חברת שליחים אשר מספקת לרוב חלקי הארץ תוך 3-6 ימי עסקים. במידה ומדובר על יישובים רחוקים – יישובי הערבה, אילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים ברמת הגולן – החברה לא תוכל להתחייב להגעה עד 5 ימי עסקים. במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תישלח באמצעות דואר רשום.
5. משלוח בדואר רשום – זמן השילוח תלוי בדואר ישראל, אך ההתחייבות שלהם הנה עד 14 ימי עסקים לכל היותר.

6. יתכנו שינויים בזמני המשלוח בכפוף לעדכונים בדף הבית.

זכויות יוצרים
1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה ״שור דיזיין״ בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תאור ועיצוב המוצר וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.
2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב נעליים סרטים אביזרים וכן תמונות הנעליים וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של בעלת ״שור דיזיין״ מראש ובכתב במידה ויועתק כל פרט מכל האמור לעיל החברה תהיה רשאית לתבוע זכויות יוצרים.
3. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
4. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו’ב, לכל מטרה אחרת.

אנו באתר לא נישא בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים, כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתנו, כדוגמת שביתות, או תקלות במערכת המחשוב, או במערכות הטלפונים, ו/או מערכות תקשורת. תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב), אירועים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה אתר ממלינה ״שור דיזיין״ רשאית להודיע על ביטול הזמנתכם, כולה או חלקה, ולבטל את חיוב הפעולה.
סודיות
1. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשבים שלה.
2. החברה נוקטת במיטב אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. העברת הנתונים באתר מוצפנת בפרוטוקול מאובטח ssl
SSL .3. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר אל חברת האשראי נעשית באופן מוצפן בפרוטוקול SSL. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוח.
4. בכפוף לאמור בסעיף 4 דלעיל, החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוחות לגורם שלישי (מלבד חברות האשראי) ללא אישורם.
הנוסחים בתקנון זה אמנם מופיעים בלשון נקבה אך מיועדים לשני המינים.
אחריות החברה
1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
2. נפלה טעות בתיאור הפריט או המחיר, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר לספק את המוצר.
3. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
4. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הפריט/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
5. החברה אינה אחראית לשימוש שייעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות שימוש לא תקין. 6. החברה שומרת על זכותה לבטל הזמנה במידה וחסר פריט במלאי. 

מוצר פגום
טיפול במוצר פגום יעשה ע״י שירות הלקוחות ותשובה תינתן עד 14 ימי עסקים מיום מסירת המוצר. החזרת המוצר ותשובה תינתן אך ורק כנגד מסירת טופס שירות לקוחות.
בכל מקרה החברה לא תהיה אחראית על שימוש לא נכון בפריט (כגון נסיעה על בימבות אופניים וכד״ו או כביסה )
בכל מקרה של טענה לפגם במוצר הרי לחברה קיים השיקול הסופי בהחלטה האם להחליף את המוצר או לא.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון חלפת ו/או החזרת המוצרים בכל עת שתמצא לנכון.3

דילוג לתוכן